Prima pagină > Critici > Nu o ard prin cercuri inalte ca am rau de inaltime

Nu o ard prin cercuri inalte ca am rau de inaltime

Imi plac persoanele care o ard in cercuri inalte, ma amuza atitudinea lor bazata pe fala si ingamfare. Cercul lor restrans este superior celorlalti muritori de rand. El reprezinta perfectiunea, o utopie pe care nu oricine o poate atinge. halal.

In cercurile astea inalte se vorbeste frumos, nu exista vulgaritati, se beau bauturi fine, nu bere sau sprit, se poarta costum si cravata, nu tricou si sapca.

In cercurile inalte se merge pe principiul „haina il face pe om”, nicidecum mintea sau faptele. In cercurile inalte nu exista respect castigat ci decat respect reciproc.

 

 

Aripile mele de bondar nu imi permit sa o ard in cercul vostru de papagali, sunt prea mic pentru lumea voastra de inaripate colorate.

Sunt prea „din topor” pentru voi. Inca nu am inteles concepte fundamentale precum „respect reciproc”, „haina il face pe om” sau „cei sapte ani de acasa”. Eu inca stiu ca respectul se castiga, mintea caracterizeaza personalitatea iar cei sapte ani de acasa sunt un mit si un motiv de lauda impus de cei ca voi fata de cei care chiar se bucura din plin de libertate.

Nici costumul vostru nu-mi place deloc. Penajul vostru imi taie rasuflarea, imi ingradeste miscarea, imi incetineste gandirea. Nu e cam mare sacrificiul pentru doar un strop de cosmetica?

Nu va ajunge faptul ca ati produs un stereotip de cacat cu toate aceste concepte, mai si croncaniti. La capitolul asta sunteti un paradox: vorbiti mult si prost dar vorbiti frumos.

 

 

Intr-o lume de papagali ce se bat la inaltime eu prefer sa zbor lenes din floare in floare scuipand pe jos cand polenul nu-mi place.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasa un comentariu

