Prima pagină > Diverse > In cautarea romantismului

In cautarea romantismului

O sa va povestesc o intamplare interesanta care mi-a deschis ochii, care mi-a aratat diferenta intre copii si adulti.

Eram trecut de varsta majoratului, un tanar ocupat care se afla intr-una din cladirile statului in vedearea rezolvarii unor probleme. Habar nu aveam ca in acest loc urma sa gasesc ceva ce credeam ca nu mai exista, romantismul.

Eram neinsemnat in marea de persoane ce se imbulzeau in fata mea, in spatele meu, in mine si in toate directiile posibile. Ceea ce se intampla acolo era un infern: galagie, aglomeratie si caldura. Ma chinuiam sa imi fac loc sa trec in timp ce altii incercau sa ma impinga ca sa isi faca si ei loc de trecere.

La un moment dat, aud in departare ceva incredibil. Era un „te iubesc” rostit de catre un baiat. Fata caruia ii era adresat se rosise toata iar cand baiatul a inceput sa continue declaratia de dragose, mai ca am crezul ca o sa il manance de dulce ce era. Dupa aceasta intamplare am inceput sa vad locul cu alti ochi. Cei de langa mine nu erau doar simplii oameni, erau cupluri in diferite stadii (cupluri proaspete, cupluri de o saptamana, cupluri departite, cupluri ajunge in perioada regretului, etc.). Erau persoane ce se tineau de mana, persoane ce se sarutau, persoane care plangeau, persoane care isi sopteau la ureche, era un rai al dragostei (cum ar zice fetele).

Mergeam pe holurile largi uitandu-ma in stanga si in dreapta uimit. Nu-mi venea sa cred ca vedeam si ce auzeam. Dintr-un colt se auzea „te iubesc!”, din altul se auzea „fara tine nu pot sa traiesc”, din spate rasuna o voce puternica ce spunea ca „te voi iubi pentru tot restul vietii”.

Ajuns la iesire, m-am simtit atat de stanjenit ca nu am si eu o partenera incat am decis sa nu mai calc in acea scoala in viata mea! Cand le-am povestit colegilor de liceu ce am vazut in scoala pe care eu o absolvisem in urma cu cativa ani, acestia nu doar ca nu m-au crezut dar s-au oferit sa imi plateasca si consultatia la un psiholog.

  1. 9 Octombrie 2013 la 18:17

    is it true? 😕

    • Crb
      9 Octombrie 2013 la 18:21

      Fireste ca nu :))
      E doar o ironie cu privire la copiii astia de azi care sufera din „dragoste”

  1. No trackbacks yet.

Lasa un comentariu

