Prima pagină > Diverse > Un inceput pentru ceva mai relaxat

Un inceput pentru ceva mai relaxat

Blogul asta nu e nici primul si nici ultimul pe care voi scrie. M-am mutat din blog in blog si se pare ca la toate am renuntat din varii motive ca expirarea domeniului, hosting prost, cititori putini, etc.

Pana la urma am ajuns tot la blogul gazduit de wordpress care e gratis si nu pica sau expira in timp deoarece m-am saturat sa ma mai complic cu un blog gazduit de mine mai ales ca nu prea-mi mai arde de dezbaterea subiectelor importante si complicate si mai ales lenea a pus stapanire pe mine si scriu destul de rar. Poate am noroc sa fie indexat bine in google si sa imi aduca ceva cititori de calitate.

Acestea fiind spuse, hai sa facem o pauza de bere inainte de a incepe!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasa un comentariu

